Godziny urzędowania:
- każdego dnia po Mszy Świętej i wedle potrzeb.
Dokumenty potrzebne przy prośbie o CHRZEST ŚWIĘTY:
- Akt urodzenia,
- Dane personalne rodziców: adres i miejsce zamieszkania, wiek, data i miejsce przyjęcia sakramentu małżeństwa,
- Dane personalne rodziców chrzestnych: adres i miejsce zamieszkania, wiek, zaświadczenie proboszcza miejsca ich zamieszkania o braku przeszkód pełnienia funkcji chrzestnego, zaświadczenie o przyjęciu sakramentu pojednania.
Dokumenty potrzebne do przeprowadzenia duszpasterskiej rozmowy i spisania protokołu PRZEDMAŁŻEŃSKIEGO:
- Metryka chrztu (aktualnie wydana – nie dłużej jak pół roku),
- Zaświadczenie o przyjęciu sakramentu bierzmowania,
- Dokument ze zdjęciem (dowód osobisty, prawo jazdy lub inny),
- Dokumenty z Urzędu Stanu Cywilnego (wystawione nie dłużej niż 3 miesiące do dnia ślubu) – nie dotyczy mających już kontrakt cywilny,
- Świadectwo ukończenia katechezy w szkole zawodowej lub średniej,
- Zaświadczenie o ukończeniu nauk przedmałżeńskich,
- Zaświadczenie o odbytych spotkaniach w poradni rodzinnej.
Aby zgłosić POGRZEB, należy przynieść następujące dokumenty:
- akt zgonu zmarłej osoby,
- zaświadczenie o przyjęciu SAKRAMENTU NAMASZCZENIA CHORYCH (w przypadku śmierci w szpitalu lub w przypadku śmierci poza terenem parafii),
- zaświadczenie dokonanej rezerwacji miejsca na cmentarzu,
- dokonana rezerwacja miejsca na cmentarzu obejmuje okres 20 lat od dnia pogrzebu. Po tym czasie można dokonać przedłużenia na kolejne 5 lat.
W naszej parafii, dla Państwa wygody, przekazujemy wzór karty wypominkowej, którą można pobrać z tego miejsca lub uzyskać w obu Naszych kościołach.
Prosimy, w miarę możliwości, o korzystanie z tej karty i składanie ich wraz z dobrowolną ofiarą na ręce kapłana w zakrystii Naszych kościołów po każdej Mszy Świętej, bądź w Kancelarii Naszej plebanii.